torsdag 7. oktober 2010

Første bolk av TSN året er over

No er gjengen i Ten Sing Norway veldig klar for høstferie! Det blir ein kort ferie, men den kjem godt med. Det betyr, med andre ord, at første TSN og Rønningen periode er over.. Så dette blir ein liten oppsummering på kva som har skjedd, og eit blikk på kva vi har i vente når feriehelga er over!



- 22. august var det skulestart



- Eg fekk verdens beste roomie, CAROLINE



- Opningsshow, med både TSN dans og danselinja!



- Vi har hatt besøk av nåken av gjengen i CFC, som no er i Kenya og på Madagaskar!

- Har hatt besøk av Hanne Marie og Mamma, og sendt Hanne Marie vidare til York! hmiyork.blogg.no



- TSN har blitt spreke med SportY og tur til boka



- Vi har hatt organisasjonsdag og då besøkte vi Oslo KM, hovudkontoret og styret. (??)


- TSN vant byrebusen!


- Vi har hatt mange fine kveldssamlinger

- Vi har vert på IKEA

- Eg har laga meg masse graut

- Eg er ferdig med kjøkkenteneste..!

- Hanna utfordra meg på kven som kunne putte flest Mariekjeks i munnen, uten å ødelegge dei.. Eg stoppa på 5, Hanna vant med 12!

- Eg har hatt oppvarming for TSN(boogie boogie, slår aldri feil..)



- TSN var på kjempekoselig middagsbesøk hos Hanna

- Eg har sett Thomas Numme!! Erna Solberg og Carl I. Hagen



- Danselinja har deltatt og dansa på kulturarragementet Elvelangs


- Eg har vert sjuk

- Eg har fått meg Skype og Spotify!

- Vi har hatt messer og huskonsert


- Danselinja har vert på Opraen og sett Årstidene

- Vi har hatt kjekke elevkvelder (kampkveld, piratkveld, karaokekvel.. )

- Eg har hatt min første skikkelige Hip Hop time!

- Eg har sett filmar både med TSN og danselinja; Josef, Prinsen av Egypt, Chicago, Ps: I love you og Star Trek



- Eg og Petter har levert førsteutkast på oppgåva vår


- Vi er godt i gang med show øving (kan ikkje skrive alt for mange detaljar her.. )

- Eg har vert frisørdame og klippt Hanna, Petter og Mari.. og det er ein heil gjeng som står for tur


- Eg, Caroline og Maja var på storshopping på storO.



- Eg fikk verdens beste sovepose til bursdagen min fra Sølve - gleder meg til å bruke den!



- TSN hadde fridag!! og den brukte vi på bytur, kafebesøk, tacokveld og kos!



- Vi har fått vite TEAM og kor vi skal




- Eg og Sølve har vert på familiebesøk til Sølve sin familie





- TSN har vert på Rønningen, medan alle andre har hatt haustferie.

-Vi har hatt Cæmshow, Hanne-timen og Te-selskap


- TSN har haustferie fra 8-10 okt



- Eg har vert på middagsbesøk hos Maria


- Eg har fått koselige brev



- Vi har fått møtt kjærestane til Camilla, Mari og Børge



- Hurra for meg, Hanne, Mari og Camilla som har blitt 19 år!!

- Vi har hatt masse undervisning



- Vi nærmar oss VELDIG 24. oktober og TEN SING NORWAY PREMIERE!!!(!!)





Dette venter oss når vi kjem tilbake.. :



- Show innspurt


- Eg og Maja skal prøve ut dei nye soveposane våre

- Vi får TSN klea våre


- PREMIERE



- Team periode (Tyskland, Irland og Kviterussland)


- Studieveke


- Fleire bursdagar!

2 kommentarer:

  1. ÅÅ det var koselig å lese! Rart å se hvor mye vi egentlig har opplevd..!
    MEN: Jeg har også fått ny sovepose, så HURRA! Jeg er med!! Det blir syykt fett (da klarer du nok å gjette hvem dette er fra) <3

    SvarSlett
  2. Så koselig da! Ja, vi har gjort mykje!! og meir skal det bli!! Jaa, blir gøy!:D Hehe, det MÅ vere Caroline! <3

    SvarSlett