lørdag 7. august 2010

Blogger med forbedringspotensiale

Eg er ein dårlig blogger. Eller, blogger med forbedringspotensiale! Poenget er at eg har sett fram til å komme i gang med blogg, og no når eg har fått det så har eg egentlig ikkje komt så mykje lenger enn det. Eg har masse (masse og masse, det er vel ein vurderingssak) eg vil skrive om, men tankane kjem ikkje seg til bloggen av seg sjølv, rart det der.. Bloggen er jo i utgangspunket laga for å oppdatere omverda om kva eg gjer på i året på TSN, så det er vel litt greit å ikkje ha komt så godt i gang endå ;-)
Så eg vil eigentleg berre advare om litt bloggoppdatering som kjem ein av dei neste dagane!

1 kommentar:

  1. Jeg gleder meg sånn til å lese om hva du og de andre gjør!! <3 Jeg skal tenke masse på dere fra Kenya!! Gode klemmer fra Gina <3

    SvarSlett